Forum www.truelegion.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Legionowe rozpiski Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
undead84
Legionista



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 207 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:49, 31 Sie 2010 Powrót do góry

Napisze do shino i jankiela i zapytam o ten sztandar zobaczymy czy te płonące ataki też siadją na strzały bo jak tak to moze być to fajny patent:D
Zobacz profil autora
Skaven
Administrator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: True Legion Kraków

PostWysłany: Śro 0:11, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

Siadają bo sztandar mówi że oddział dostaje flaming atacks. Zasada FA z booka mów o tym że jeżeli nie jest napisane inaczej przy oddziale to ma FA zarówno w strzelaniu jak i walce.
Zobacz profil autora
Catafractus
Gość



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:36, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

To i ja poddam swą rozpiskę na 2500 pod ocenę:
Empire
2496
1.x Arcykapłan Sigmara, 320-generał
War altar 100
Pancerz meteorytowy (25) , zwierciadło Van Horstmanna (30), Ostrze mocy (40)
1.x Czarodziej 4 poz. – 250 Lore of LIFE
Koń, Dispel Scroll
1x czarodziej 1 Poz - 110 – Lore of LIGHT
Pieczęć zniszczenia
1 x BSB 137
Koń z bardingiem (14), zbroja płytowa (Cool,biting blade (5), crown of command (stubborn), sztandar armii
10 x kusznicy -80
8 x rycerze – 233
Muzyk, sztandar, war banner, wielka broń
11 x muszkieterzy – 90
12 x rycerze – 326
FCG (40), wielka broń, banner of erternal flame (10) (wszystkie ataki płonące)

1x Wielkie działo -100
1 x Wielkie działo -100

1x moździerz -75
1xmoździerz -75

1x czołg parowy -300
1x czołg parowy -300
Zobacz profil autora
Skaven
Administrator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: True Legion Kraków

PostWysłany: Śro 0:56, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

Mi się średnio podoba. Nie widzę siły kawy w tej edycji. Jak dla mnie to imperium powinno się składać z klocków piechoty z dużymi detkami które dzięki kontratakowi łamią szeregi przeciwnika itd. Do tego z 3 oddziały po 10 kuszoli, albo strzelców z hohlandami bo w tej ed sa na wagę złota imo. 4 maszyny jak dla mnie wystarczą czyli 2 działa i 2 mortary. 2 czołgi - cóż o tym nie trzeba się wypowiadać Wink
Zobacz profil autora
Catafractus
Gość



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:31, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

Ok, jedną jazdę zostawiłbym jednak, natomiast za drugą myślę dać: 40xwłócznicy FCG (220p.) oraz detka 20 halabardników (100p.), do tego dałbym 2x10 muszkietów z hochlandem. Inny wariant to może np. flagellanci - np. 30x. Jak to widzisz?
Zobacz profil autora
Skaven
Administrator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: True Legion Kraków

PostWysłany: Śro 17:45, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

Swordmani w detce sa spoko bo mają po 2 ataki. Włóczników jakoś nie wiedze, ja bym wolał coś co ma hw i sh bo ward 6+ w walce może sie przydać
Zobacz profil autora
Catafractus
Gość



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:50, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

Swordsmani mają niestety tylko 1 atak. 2 mają flagellanci z racji szału - jak się zapatrujesz na ich użyteczność obecnie?
Zobacz profil autora
Skaven
Administrator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: True Legion Kraków

PostWysłany: Śro 19:03, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

A faktycznie, free company miałem na mysli, 5 pkt za model a ma 2 ataki Smile

Hmmm halabardnicy sa też po 5 pkt (właśnie sprawdziłem) więc myślę że można by duży kloc 40 modeli z fcg za 212 pkt wepchnąć bo to nie dużo kosztuje a ma 4 sily co się bardziej liczy niz więcej ataków.

Ja bym jeden klocek na pewno 40 halabardników i do tego np 2*20 free company.

Detki mają ten plus że nic nie panikują więc są spoko, do tego sa tanie no i counter atack.
Zobacz profil autora
Catafractus
Gość



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:07, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

Tak, masz rację, siła jest ważniejsza: muszę przerobić włócznie na halabardy, natomiast milicję muszę dokupić, choć chyba jej nie zdążę zrobić przed kozłowem A jak widzisz bohaterów? Lighta wziąłem, żeby podnieść siłę pocisku z altara, choć teraz sam nie wiem czy warto.
Zobacz profil autora
Skaven
Administrator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: True Legion Kraków

PostWysłany: Śro 23:30, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

Co do magii to nie wiem, bo grałem tylko na life i heaven, reszty nie testowałem. Fire wydaje się ciekawy bo deatha to tylko jak sie ma dużo czarów zeby słoneczko puszczać.

Ja bym osobiście widział duzego maga z life ktory by mógł leczyć czołgi Smile
Zobacz profil autora
Catafractus
Gość



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:32, 02 Wrz 2010 Powrót do góry

Duży oczywiście life - Takie jest jego zadanie, choć po prawdzie jeszcze ani razu mi czołgu nie leczył: bo tank jak dostaje to spada - a to ze słoneczka, a to z brzytwy.
Zobacz profil autora
Skaven
Administrator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: True Legion Kraków

PostWysłany: Czw 0:48, 02 Wrz 2010 Powrót do góry

A to działają na niego słoneczka itd? Nie wiem jak to uściślili bo nie śledzę?
Zobacz profil autora
c4h10
Legionista



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:22, 02 Wrz 2010 Powrót do góry

Według FAQ GW na czołg działa każda magia za wyjątkiem Pit of Shades Smile
Zobacz profil autora
Catafractus
Gość



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:35, 03 Wrz 2010 Powrót do góry

No dobra oto dwie zmodyfikowane wersje:
wersja A: z 8 kawy, aby było coś szybkiego do zwalczania mniejszych celów - usunąłem po prostu dużą kawę, jak będę miał milicję wejdzie jako det. za włócznie
Empire
2497
1.x Arcykapłan Sigmara, 320-generał
War altar 100
Pancerz meteorytowy (25) , zwierciadło Van Horstmanna (30), Ostrze mocy (40)
1.x Czarodziej 4 poz. – 250 Lore of LIFE
Koń, Dispel Scroll
1x czarodziej 1 Poz - 110 – Lore of LIGHT
Pieczęć zniszczenia
1 x BSB 147
Koń z bardingiem (14), zbroja płytowa (Cool,Dragonhelm, biting blade (5), crown of command (stubborn), sztandar armii

40xhalabardnicy 302 (212+90)
Sztandarowy, muzyk
Detachement: 20x włócznicy

10 x kusznicy -80
8 x rycerze – 233
Muzyk, sztandar, war banner, wielka broń
10 x muszkieterzy – 105
Champion z hochlandem

1x Wielkie działo -100
1 x Wielkie działo -100

1x moździerz -75
1xmoździerz -75

1x czołg parowy -300
1x czołg parowy -300


WERSJA B; sama piechota zostało jeszcze 43 p.
1.x Arcykapłan Sigmara, 320-generał
War altar 100
Pancerz meteorytowy (25) , zwierciadło Van Horstmanna (30), Ostrze mocy (40)
1.x Czarodziej 4 poz. – 235 Lore of LIFE
Dispel Scroll
1x czarodziej 1 Poz - 110 – Lore of LIGHT
Pieczęć zniszczenia
1 x BSB 98
zbroja płytowa (Cool,Dragonhelm, biting blade (5), sztandar armii/ lub mag sztandar z płonącymi atakami

40xhalabardnicy 302 (212+90)
Sztandarowy, muzyk
Detachement: 18 x włócznicy

20xflagellanci - 200
20 x muszkieterzy – 200
FCG, Champion z hochlandem

1x Wielkie działo -100
1 x Wielkie działo -100

1x moździerz -75
1xmoździerz -75

1x czołg parowy -300
1x czołg parowy -300

1. NIe wiem, czy ta druga ma potencjał - zostało trochę punktów, dodać czegoś można: pozostaje kwestia jak złożyć bsb i ewentualnie dużego maga; czy dać jednemu warda+4?
2. Myślę nad bsb ze sztandarem mag. - płonące ataki - wtedy poszedłby do
muszkietów, aby wyłączać regene na początku fazy strzelania -dopiero potem waliłyby działa a regena byłaby wtedy wyłączona.
3. Czy wystarczy flagellantów?
4. a może ograniczyć det. i dać małą kawę do opedzania śmieci? mogłaby mieć nawet sztandar
5. ewentulanie może dojść inżynier, abym w 2 rundzie miał jeszcze działa.
Myślę, że wadą tej rozpy jest to, że jest wolna. Zaletą, że flagsi +czołgi mogą zjeść HE deathstary. Jej atut byłby też i w 6 z lighta rzucanej z altara: daje +1A, ASF, ruch x2. Altar nie miscastuje więc to może być niespodzianka w walce: flagsi z ASF i 3 atakami S5 są nieźli. N.B. to też może się nadać dla kawalerii z 1 wersji.
Jak to widzicie?????
Zobacz profil autora
LuciusII
Gość



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:01, 23 Paź 2010 Powrót do góry

BO gen. @139
ha,Gold Sigil Sword (I 10 ), Enchanted Shield (+1AS), Czepek (WS 5+)

BO BSB @160
Choppa, Armor of Destiny (ha WS 4+)

NG Szaman @90
II lev., Ironcurse Icon (WS 6+ vs. Maszyny)

Core:
21 NG @113
shortbow, 2 Fanole

35x BigUns @430
FCG, Choppa, la, shield, Morks Spirit Totem (tyle k DP ile szeregów)
Special:
Rydwan Orków @80

20 BO @308
Muzyk, Sztandar, shield, Banner of Eternal Flame

Rock Lobber @80
bully

Rare:
Doom Driver @80

3x Trolle

Razem 1600pkt.
Bohaterowie 389
Core 543
Special: 468
Rare: 200

Takie coś przygotowałem na turniej w Kielcach, nie można tam brać lordów, 2x rarów ani 3x speciali. Ponieważ mogę wziąć 1x procy zastanawiam się czy nie zamienić NG z fanolami (+ jakieś cięcia w magicznych przedmiotach) na dodatkowe 3 trolle
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)